درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 17:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17521صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 10 تیر 1394 - 10:36
بانک دی و بانک قرض‌الحسنه رسالت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
بانک دی و بانک قرض‌الحسنه رسالت با هدف گسترش سطح همکاری‌های دو طرفه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ با ابراز خشنودی از گسترش همکاری‌های دو طرفه اظهار کرد: بانک دی، یکی از اقدام‌هایی را که در مسیر سرآمدی خود ترسیم کرده ایجاد ارتباط نزدیک با دیگر بانک‌ها و موسسات مالی است.

وی با بیان اینکه این اقدام در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی نیز است، ادامه داد: این گونه همکاری‌ها علاوه بر اینکه به ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان طرفین کمک می‌کند، می‌تواند در ارتقاء جایگاه نظام بانکی نیز موثر باشد.

محمدحسین حسین‌زاده ـ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت ـ نیز با تقدیر از بانک دی برای گسترش همکاری‌ها از انعقاد این تفاهم‌نامه ابراز خرسندی کرد.

در بخش‌هایی از این تفاهم نامه به موضوعاتی چون وصول چک‌های مشتریان، امکان واریز وجوه و ارائه خدمات اعتباری به مشتریان اشاره شده است.

همچنین همکاری و تبادل نظر در زمینه امور فناوری اطلاعات و تکنولوژی، حمایت و اجرای طرح و پروژه‌های تحقیقاتی و نیز تبادل اطلاعات در حوزه آموزش از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

این مراسم باحضور علی مهبودی، عضو هیات مدیره بانک دی و مهدی یزدچی، عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه رسالت برگزار شد

منبع: رویکرد

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد